볼보의 6만달러의 광고 Podcast
"ENORMOUS BANG." By getting in early on a new technology like podcasting, an advertiser can be seen as cool and fueling a nascent medium among early adopters -- typically the most influential people in their social circles. For Euro RSCG 4D that meant getting client Volvo to fork over $60,000 to sponsor www.autoblog.com for six months and underwrite the launch of the autoblog podcast.
예전에 말씀드렸던 오토블로그의 볼보스폰서 광고 가격이 6만 달러 였군요.
이 정도면 포드캐스팅 해볼만 하지 않을까요--;
전체 기사 보기
http://www.businessweek.com/technology/content/may2005/tc20050525_8984_tc_211.htm
요즘 비즈니스위크지가 포드캐스팅에 관해서 계속적으로 집중 조명을 하고 있군요.
Podcasting의 비즈니스적인 측면을 크게 보고 있는 듯 합니다.
예전에 말씀드렸던 오토블로그의 볼보스폰서 광고 가격이 6만 달러 였군요.
이 정도면 포드캐스팅 해볼만 하지 않을까요--;
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http://www.businessweek.com/technology/content/may2005/tc20050525_8984_tc_211.htm
요즘 비즈니스위크지가 포드캐스팅에 관해서 계속적으로 집중 조명을 하고 있군요.
Podcasting의 비즈니스적인 측면을 크게 보고 있는 듯 합니다.
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