Monday, July 28, 2008

입소문 마케팅이 실패하는 가장 큰 이유는?


진실이 아니다 70.7%












  • #1 - Being inauthentic   70.7%
  • #2 - Not creating two-way dialogue  51.2%
  • #3 - Lieing about identity i.e. fake blogging 51.2%
  • #4 - Not measuring what happens  46.3%
  • #5 - Not having a strategy   43.9%
  • #6 - No links to achieving business objectives 26.8%
  • #7 - Not changing company practice as a result of it 22.0%
  • #8 - Losing the brand message  14.6%
  • #9 - Not taking enough risk    9.8%
  • #10 - Not spending enough on it    9.8%
  • #11 - Not building it over time    7.3%

~ The 11 Deadly Sins of Ill Advised Word of Mouth Marketers







하나만 생각하자.
진심을 담아 진실을 이야기 하는지.





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2 Comments:

Anonymous KIMBABO said...

나루터님,^^

금요일엔 잘 들어가셨어요?

어제부터 이 블로그 무한정 켜놓고 음악 감상하고 있답니다. ㅎㅎ

음악 참 좋네요.

4:06 PM  
Anonymous 나루터 said...

@KIMBABO - 2008/07/29 08:06
네 잘 들어갔습니다.

위젯을 하나 달아야 할텐데 효리 위젯으로~~

7:44 PM  

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